شهرداری صوفیان

امروز : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ مصادف است با 2019 , August 26 , Monday - ساعت ۱۰:۱۲:۰۸

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار صوفيان

عکس شهردار صوفيان

دکتر احمد رادمهر

سخن شهردار

واحدهای شهرداری

امور اداري و كارگزينی
--------------------------
امور مالی و حسابداری
--------------------------
شهرسازی
--------------------------
خدمات شهری
--------------------------
امور عمرانی
--------------------------
امور حقوقی و املاک
--------------------------
حمل و نقل
--------------------------
واحد درآمد
--------------------------
نوسازی و اصناف
--------------------------
ماشين آلات
--------------------------
دبيرخانه
--------------------------
فناوری اطلاعات
--------------------------
حراست
--------------------------
روابط عمومی

اخبار تصويری
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۱
  • شما اینجا هستید : اخبار > اطلاعيه ها
  • کد مطلب : 1041
  • بیانیه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

      

    روابط عمومی شهرداری ها و دهیاری های کشور , با صدور بیانیه ای فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات، رسانه های خبری و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری ها و سازمان های تابعه آنها تبریک گفت و […]

    ۱۱۱۱

    روابط عمومی شهرداری ها و دهیاری های کشور , با صدور بیانیه ای فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات، رسانه های خبری و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری ها و سازمان های تابعه آنها تبریک گفت و برخی انتظارات از روابط عمومی های حوزه مدیریت شهری را یاداوری نمود.م
    به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور،‌ متن این بیانیه به این شرح است :

    ” اداره و مدیریت شهرهای امروز نسبت به گذشته دستخوش تحولات گسترده ای شده و عملکرد شهرداری ها نه تنها از لحاظ حجم و تنوع فعالیتها بلکه ازلحاظ نحوه انجام امور و ساختارهای حاکم بر مدیریت شهری با گذشته متفاوت است و شهرهای آینده نسبت به آن چیزی که در تفکرات ماست و آن چیزی که در آن زندگی می کنیم از ابعاد مختلف بسیار متفاوت خواهد بود و تمامی چارچوب های کاری، ساختارهای حرفه ای ، قوانین و مقررات، نحوه اداره شهرها و روش های اعمال مدیریت و سایر امور با امروز تفاوت خواهد داشت.
    تحولات ذکر شده در شرایطی رخ می دهد که مدیریت شهری علاوه بر اینکه با انتظارات گسترده و متنوع شهروندان، گروه ها، اصناف و سازمان ها مواجه است باید به طور توامان در کنار ارتقای شاخص های شهری به برخی ناپایداری ها در زمینه توسعه شهرها هم پاسخ دهد و شوراها و شهرداری ها با اولویتهای بزرگ شهروندان و دولت ها نظیر ارتقای شاخص های زیست‌محیطی، شاخص های حمل و نقل عمومی، شاخص های ایمنی شهرها، شاخص های اقتصاد شهری، شاخص های اجتماعی و فرهنگی و هنری، فرهنگ سازی و جلب مشارکت به موقع در برنامه های مدیریت شهری و …. مواجهند.
    روابط عمومی شهرداری ها در این عرصه به عنوان حلقه ارتباطی میان شهروندان ، گروه ها و سازمان ها با مدیریت شهری؛ وظایف عمده ای در زمینه اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات به افکار عمومی، مشخص نمودن نیازهای جامعه از مدیریت شهری و انتقال آنها به مدیران شهری به منظور لحاظ شدن در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری ها و پاسخگو نمودن شورا و شهرداری به انتظارات شهروندان و پرسشهای رسانه ها و صاحب نظران دارد تا در نهایت ضمن جلب اعتماد افکار عمومی و اقناع شهروندان و پرهیز از ایجاد توقعات کاذب، زمینه لازم برای مشارکت در برنامه های شهرداری را به نحو مناسبی فراهم نمایند.
    در سالهای اخیر روابط عمومی شهرداری ها، در کنار سایر روابط عمومی ها، به طور جدی در مسیر حرفه ای شدن و رسیدن به معیارهای عرصه های ارتباطات، گام برمی دارند و خوشبختانه با این تلاش ها شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی و پذیرفته شدن آن به عنوان یک ضرورت از سوی مدیران و کارکنان شهرداری ها و شوراها هستیم و رسانه ها نیز روابط عمومی را به عنوان یک منبع اصلی کسب اطلاعات قبول کرده اند.
    با توجه به وقوع تحولات عمده در حوزه کاری شهرداری ها و افزایش انتظارات مردم از آنها، امروزه روابط عمومی شهرداری ها می بایست بیش از پیش خود را با تغییرات و تحولات عمده ای که هم در عرصه مدیریت شهری و هم در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال روی دادن است سازگار نموده تا بتوانند با اجرای برنامه های مدون و علمی از طریق اجرای طرح های افکارسنجی با تمامی افراد و گروه های فعال در افکار عمومی جامعه ارتباط مستمر داشته و از انتظارات جدید آنان در حوزه مدیریت شهری آگاه شده و به مطالبات و پرسش های آنها بطور علمی و دقیق پاسخ دهد .
    در این عرصه برخی انتظارات عمده از روابط عمومی های مرتبط با مدیریت شهری بویژه شهرداری ها عبارتست از :
    – معرفی مستمر اقدامات و برنامه های متنوع شهرداری به شهروندان و سازمان ها و تشریح اهداف آن به مردم و سایرسازمانها از طریق حضور در رسانه ها و فضاهای مجازی موجود.
    – انعکاس دیدگاههای مردم ، سازمان ها و نخبگان به داخل شهرداری و تحلیل آن ها برای مدیران شهری با هدف مد نظر قرار گرفتن در برنامه ریزی های آینده شهرداری.
    – اجرای اقدامات لازم در زمینه ایجاد طرز تلقی و تصویر مثبت و مقبول از شهرداری و اقدامات و برنامه ها و طرح های آن به منظور جلب اعتماد، اطمینان و وفاداری شهروندان و مشارکت مناسب آنها در برنامه های مختلف شهرداری بدون فضاسازی های کاذب و بزرگنمایی ،
    – کمک به شهردار و شورای شهر و مدیران شهری در امر تصمیم سازی و تصمیم گیری استراتژیک شهرداری با توجه به اطلاعات بدست آمده از بررسی رسانه ها و نگرش های موجود در افکار عمومی،
    – معرفی ابعاد مختلف مدیریت شهری و شهرداری و مفاهیم و فعالیتهای جدید این عرصه به مردم و سازمان ها و گروه ها و همچنین مشخص نمودن منابع مالی و ابزارهای مادی و معنوی لازم برای رسیدن به توسعه در عرصه مدیریت شهری و اعلام توقعات مدیریت شهری از دولت، مجلس، مراکز علمی و پژوهشی، بخش خصوصی و شهروندان برای اداره موفق شهرها تا زمینه زندگی مردم کشورمان در شهرهائی ایمن، پاک، سبز و آرام فراهم شود.
    – توجه به ارکان اقتصاد مقاومتی از منظر مقام معظم رهبری مشتمل بر مقاوم بودن اقتصاد، استفاده از همه‌‌ ظرفیت‌هاى دولتى و مردمى، حمایت از تولید ملى، مدیریت منابع ارزى و مدیریت مصرف و رویکردهای این موضوع در عرصه مدیریت شهری در برنامه های روابط عمومی ها از جمله تهیه اخبار، گزارش، پیام، اطلاعیه، بیانیه و…
    – فراهم آوردن زمینه لازم برای اجرای وظایف جدید شهرداری ها در حوزه های مختلف با جلب مشارکت شهروندان و سازمان ها و دستگاه ها از طریق تولید اخبار و گزارش ها و مقالات تخصصی و مصاحبه با متخصصان و صاحب نظران، اجرای برنامه های آموزش شهروندی و فرهنگ سازی.
    روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات، رسانه های خبری و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور و سازمان های تابعه آنها، ‌امیدوار است عموم فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات کشور در سال ۱۳۹۵ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال « اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده در سایه الطاف الهی با همفکری و همکاری یکدیگر، ضمن تجهیز خود به آخرین دانش های این عرصه و رعایت مباحث تکنیکی و اخلاقی عرصه ارتباطات؛ اقدامات شایسته ای را برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال و ارتقای سطح فعالیتهای عرصه ارتباطات و رسانه ها و روابط عمومی در کشور طراحی و اجرا نمایند.”

    منبع : پورتال سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

    http://imo.org.ir/showcontent.html?i=VEZrNWZHbnlIaWM9

    برچسب ها :

    سخن بزرگان

    سخن بزرگان

    لينكهاي مرتبط
    مشاهده تصاویر شهدای صوفیان
    شهرداری صوفیان
    اوقات شرعی به وقت صوفیان

    اوقات شرعی صوفیان
    راهنماي مراجعين شهرسازي
    تعرفه عوارض محلی
    بیلان سال 96 شهرداری صوفیان
    تقویم شمسی
    مرداد ۱۳۹۸
    ش ی د س چ پ ج
        آذر »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
    پست الکترونیکی
    کانال اطلاع رسانی شهرداری صوفیان
    وبگاه اطلاع رساني شهرداران صلح