شهرداری صوفیان

امروز : جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ مصادف است با 2018 , November 16 , Friday - ساعت ۲۱:۱۶:۰۰

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار صوفيان

عکس شهردار صوفيان

رسول ارشدی

سخن شهردار

واحدهای شهرداری

امور اداري و كارگزينی
--------------------------
امور مالی و حسابداری
--------------------------
شهرسازی
--------------------------
خدمات شهری
--------------------------
امور عمرانی
--------------------------
امور حقوقی و املاک
--------------------------
حمل و نقل
--------------------------
واحد درآمد
--------------------------
نوسازی و اصناف
--------------------------
ماشين آلات
--------------------------
دبيرخانه
--------------------------
فناوری اطلاعات
--------------------------
حراست
--------------------------
روابط عمومی

  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ مهر, ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۱
  • شما اینجا هستید : اخبار
  • کد مطلب : 1776
  • گزارش بازدید از امکانات شرکت مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات همگامان

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری صوفیان روز پنجشنبه ۹۵/۰۷/۰۱ جمعی از شهرداران شهرستان شبستر به همراه کارشناسان فناوری اطلاعات، بخشدار محترم تسوج، تعدادی از کارشناسان فرمانداری و رئیس اداه پست شهرستان شبستر از امکانات شرکت همگامان بازدید نموده و از نزدیک با روند فعالیتهای این شرکت آشنا شدند. در ابتدای مراجعت به شرکت جلسه ای […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری صوفیان روز پنجشنبه ۹۵/۰۷/۰۱ جمعی از شهرداران شهرستان شبستر به همراه کارشناسان فناوری اطلاعات، بخشدار محترم تسوج، تعدادی از کارشناسان فرمانداری و رئیس اداه پست شهرستان شبستر از امکانات شرکت همگامان بازدید نموده و از نزدیک با روند فعالیتهای این شرکت آشنا شدند.

    ۲

    ۳

    در ابتدای مراجعت به شرکت جلسه ای در اتاق جلسه آن شرکت تشکیل و پس از معرفی حاضرین در جلسه توسط مهندس ارشدی شهردار محترم صوفیان، جناب آقای ابوالفضل محمدی قدیم مدیرعامل شرکت همگامان به تشریح فعالیت های این شرکت به شرح زیر پرداختند:

    مهندس قدیم در ابتدا به معرفی شرکت همگامان پرداخته و اعلام کردند شرکت مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات همگامان در سال ۱۳۸۳، با تلاش گروهی از متخصصین صنعت فناوری اطلاعات در شهر تبریز تاسیس شد و برای پاسخ‌گویی به نیازهای مرتبط با فناوری اطلاعات شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، تولید نرم‌افزارهای اداری، مالی و بازرگانی و ارایه‌ی مشاوره، طراحی و اجرای پروژه‌های مهندسی شبکه و امنیت اطلاعات را به عنوان فعالیت اصلی خود برگزید. تنوع و گستردگی در سبد محصولات شرکت همگامان، این امکان را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد تا نرم‌افزارهای مورد نیاز و بسترهای سخت‌افزاری آن‌ها را به صورت کامل از طریق این شرکت تامین نمایند. مدیران و کارکنان این شرکت همواره شاخص ترین عوامل موفقیت در این صنعت را که شامل تکنولوژی، محصول و بازار میباشند به دقت مورد توجه قرار داده، مشتری مداری و توجه به بهبود پایدار در وضعیت خدمات پس از فروش را سرلوحه وظایف خود قلمداد میکنند و همواره آموزش مستمر کارشناسان خود را، بعنوان پیش نیاز ارائه خدمات برتر و راهکارهای جامع (Total Solution) با تکنولوژی نوین دنیای فناوری اطلاعات و همچنین بعنوان یکی از پارامترهای اساسی حضور موفق و موثر در بازار بطور جدی دنبال می نمایند.

    ۸

    شرکت همگامان در راستای رسیدن به اهداف فوق، گامهای اساسی در توسعه ارتباط با مراکز آموزش عالی و کارگروه های تخصصی در کشور و خارج از کشور برداشته و امیدوارم هستیم با خوشفکری، تدبیر و همکاری مدیران و کارشناسان فنی و کاربران بتوانیم در ایجاد تحول مثبت در این صنعت نقش اساسی ایفا نماییم

    ایشان در ادامه اظهار داشتند اهم فعالیت های شرکت به شرح زیر می باشد:

    • ارائه خدمات تخصصی مرکز تماس (Call Center)
    • ارائه خدمات ویژه شهروندی (خوش)
    • ارائه خدمات نیابتی
    • ارائه سیستم یکپارچه عوارض خودرو در سطح کشور
    • ارائه سیستم های یکپارچه اطلاعات مدیریت منابع با استفاده از نرم افزارهای اتوماسیون مالی و اداری، تولید نرم افزارهای SaaS
    • ارائه سیستم های یکپارچه ارتباطات در برگیرنده راهکارهای VOIP، ویدئوکنفرانس، وب کنفرانس و …
    • مهندسی شبکه (طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی انواع شبکه های کامپیوتری، تامین ارتباطات داده ای با بهره مندی از بزرگترین زیرساخت مخابراتی بی سیم بخش خصوصی در شمالغرب کشور و استقرار سیستم های نظارت الکترونیکی مبتنی بر شبکه)
    • واگذاری اینترنت پرسرعت با تکنولوژی WiMAX، WiFi و ارائه راهکارهای ارتباطاات یکپارچه

    پس از سخنان مهندس قدیم، حاضرین در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه های فعالیت شرکت پرداخته و خواستار بررسی کارشناسانه و دقیق در این خصوص شدند تا کلیه ادارات و سازمان های شهرستان شبستر بتوانند از امکانات شرکت همگامان به طور موثر استفاده و بهره برداری کنند.

    ۱ ۴ ۵ ۶ ۷ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵

    در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بازدید از قسمت های مختلف شرکت و دریافت گزارشات تکمیلی در خصوص نحوه عملکرد فعالیت های در حال انجام پرداختند.

    ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۳

    یکی از فعالیت های عمده شرکت در زمینه خدمات ویژه شروندی (خوش) است که در ادامه به دلیل اهمیت و نوآور بودن این خدمت به تشریح نحوه عملکرد آن از زبان مهندس قدیم مدیرعامل شرکت همگامان می پردازیم:

    این خدمت در برگیرنده کلیه سرویسهای مرتبط با نیازهای شهروندی با استفاده  از شماره تلفن ۱۹۳, خدمات پست فیزیکی , الکترونیکی , مالی  و کلیه  خدمات نیابتی  اشخاص حقیقی  و  حقوقی   متعلق  به بخشهای دولتی , عمومی و خصوصی کشور می باشد .

    خدمات ویژه شهروندی ( خوش ) با شماره تلفن۱۹۳ بزرگترین سامانه مکانیزه کشور, به مانند یک پل ارتباطی بین درخواست کنندگان  خدمت /کالا  و تامین کنندگان خدمات /کالا نقش بازی خواهد کرد  .

    گردش فرآیندی هر درخواست ,  در قالب تیکت در سامانه خوش شروع شده  و کلیه فعالیتهای انجام شده برروی هردرخواست بصورت سیستمی در سامانه ثبت خواهد گردید . لذا در هرلحظه درخواست کننده  خدمت / کالا و تامین کنندگان خدمت / کالا می توانند از سامانه خوش وضعیت تیکتها را پیگیری نمایند.

    خدمات ویژه شهروندی (خوش)  ۷ روز هفته بصورت ۲۴ ساعت در روزهای تعطیل و کاری در خدمت شهروندان خواهد بود.

    از اولین روز تصمیم به راه اندازی خدمات ویژه شهروندی (خوش) هدف ما  ارائه خدمات  بصورت اصولی و سیستمی برای شهروندان بوده است .

    با تعقیب تحولات انجام شده در داخل کشور و همچنین در سطح بین المللی در زمینه خدمات الکترونیک شهروندی , سرمایه گذاری خود را بصورت هدفمند با نگرش توسعه محور و رو به رشد در این صنعت انجام داده ایم که این خود نشانگر هویت سازمانی ماست .

    خدمات خوش با مجوزهای کسب شده از سازمانها و ارگانهای اجرایی , نظارتی , امنیتی و ….. تحت حمایه بوده و با تکیه بر این موضوع ادعا دارد که برای کسب اعتماد شهروندان در ارائه خدمات ,  شاخص های  سرعت ,  امنیت , حفظ حریم خصوصی را سرلوحه کار خود قرار داده و خواهد داد.

    ۱- سامانه به  محض تماس درخواست کنندگان خدمت  وارد عمل می شود . درخواست کننده برای بهره مندی از خدمات سامانه بایستی در سامانه عضو شود.  با ثبت نام در سامانه خوش , کد اشتراکی برای ثبت نام کننده تعلق می گیرد که نتیجه آن پیوستن به لیست مشتریان خوش می باشد . درخواست بصورت تیکت در سیستم ثبت شده و برای پیگیری  درخواست , کد پیگیری تولید می شود که این کد بصورت ایمیل یا  SMS و همچنین در کارتابل شخصی به مشتریان خوش اطلاع رسانی میشود.  تیکت به مرکز عملیات کارپرداز هدایت میشود . در مرکز عملیات ,کار بر اساس  فرآیندها ی تعریف شده طبق برنامه زمانبندی  توافق شده و  SLA مخصوص هر خدمت ,  بر روی تیکت انجام شده که نتیجه آن وضعیتی است که در هر لحظه تیکت دارا می باشد. مشتریان خوش می توانند روند انجام عملیات بر روی تیکت خود را از کارتابل شخصی تعقیب نمایند . در ضمن سامانه خوش نیز در هر لحظه وضعیت انجام کار بر روی تیکت مشتریان خوش را از طریق پیام رسان اطلاع رسانی می نماید.

    ۲- تیکت در سامانه, طبق برنامه ریزی درست و منسجم  و از پیش  تعریف شده , توسط عواملین بخش های مختلف به جلو هدایت میشود تا تیکت بسته شود .

    ۳- تمهیداتی را برای مقابله با ریسکهای احتمالی که در ارائه خدمات وِیژه شهروندی ممکن است حادث شود را دیده و برای آنها برنامه ریزیهای خاص در نظر گرفته ایم تا به تعهدات خود در قبال مشتریان خوش عمل نماییم  . در صورت بروز ریسکهای پیش بینی نشده و حوادث غیر مترقبه در ارائه خدمات , از طریق پیام رسان,  مشتریان  خوش  را مطلع خواهیم نمود.

    ۴- بازیکنان اصلی سامانه خوش , پرسنل خوش , با آموزشهایی که به صورت  تئوری و عملی گذرانده اند , سیستماتیک  و اصولی در خدمت مشتریان خوش خواهند بود .

    ۵- پرسنل خوش در هر نقشی, در هر شرایطی و در هر ساعتی از شبانه روز با روی گشاده به منظور انجام هر چه بهتر خدمات,  پذیرای مشتریان خوش خواهند بود.

    روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر صوفیان

    برچسب ها :

    سخن بزرگان

    سخن بزرگان

    لينكهاي مرتبط
    مشاهده تصاویر شهدای صوفیان
    شهرداری صوفیان
    اوقات شرعی به وقت صوفیان

    اوقات شرعی صوفیان
    راهنماي مراجعين شهرسازي
    تعرفه عوارض محلی
    بیلان سال 96 شهرداری صوفیان
    تقویم شمسی
    آبان ۱۳۹۷
    ش ی د س چ پ ج
    « مهر    
     1234
    ۵۶۷۸۹۱۰۱۱
    ۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸
    ۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵
    ۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  
    پست الکترونیکی
    کانال اطلاع رسانی شهرداری صوفیان
    وبگاه اطلاع رساني شهرداران صلح